Szukam księgowego

piotrtalikos
Posty: 4
Rejestracja: pn lut 24, 2020 12:22 am

Szukam księgowego

Post autor: piotrtalikos »

Chcę otworzyć działalność gospodarczą i pracować w końcu na własny rachunek. Co sądzicie o wejściu w biznes internetowy i sprzedaż produktów przez internat? Myślicie, że będzie to opłacalne? Obecnie jestem na etapie szukania księgowego, który wytłumaczy mi jak zrobić to krok po kroku. Znalazłem stronę znany-ksiegowy/pl/ która umożliwia porównanie cen kilku księgowych w każdym mieście. Chciałbym was spytać czy korzystaliście z ich usługi i czy znaleźli dla was dobre biuro rachunkowe. Będę wdzięczny za waszą pomoc w tym temacie.
gina
Posty: 222
Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:29 pm

Re: Szukam księgowego

Post autor: gina »

Skoro szukasz tego typu usługi to warto zajrzeć sobie na darmowe ogłoszenia na stronie pokato/pl. Znajomy mówił mi, że tam można znaleźć praktycznie wszystko co się szuka. Także na pewno warto tam sprawdzić, bo może znajdziesz kogoś profesjonalne i jednocześnie niedrogiego do tego typu prac.
Vitka
Posty: 136
Rejestracja: śr lis 04, 2020 12:03 pm

Re: Szukam księgowego

Post autor: Vitka »

Oprócz tego, warto by było samemu bardziej zapoznać się z tym tematem. Wydaje mi się, że czytanie takich blogów goldentax/com/pl/blog/34-ryczalt-od-przychodow-ewidencjonowanych.html bardzo ułatwia sprawę. Sama wcześniej nie miałam zbyt duzej wiedzy w tym temacie ale po zapoznaniu sie z artykułami, poszło mi znacznie lepiej.
Awatar użytkownika
arax
Posty: 227
Rejestracja: pn sty 27, 2020 9:45 pm

Re: Szukam księgowego

Post autor: arax »

Niektóre rzeczy w tym zakresie można załatwić samemu. Na przykład w tej drukarni https://www.drukarniasieradzki.pl/produ ... gon-rr-14/ dostaniesz odpowiednie paragony. Nie bardzo się na tym znam, ale mój znajomy - również księgowy - bardzo chwalił sobie to rozwiązanie. Dlatego wydaje mi się, że to strzał w dziesiątkę.
Rzadko kiedy czasy są surowsze niż ludzie.
sisi
Posty: 123