Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

malwina
Posty: 192
Rejestracja: śr sty 29, 2020 12:12 pm

Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

Post autor: malwina »

Witajcie :) jestem nowa w mieście i przyszedł czas na załatwienie formalności związanych z dostępem do internetu, mieszkam w bloku na sporym osiedlu. Kojarzycie może jakie firmy oferują swiatłowód w tym mieście ?
pariss
Posty: 52
Rejestracja: śr sty 29, 2020 12:10 pm

Re: Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

Post autor: pariss »

wiesz co wszystko zalezy w jakiej lokalizacji mieszkasz konkretnie. w Białymstoku jest kilka rtakich firm, szukaj wśród tych lokalnych jak Elpos na przykład.
juwcia
Posty: 53
Rejestracja: śr lip 22, 2020 11:20 am

Re: Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

Post autor: juwcia »

Elpos to dobry wybór, według mnie ich oferta jest na ten moment najbardziej konkurencyjna i to zarówno pod kątem cen jak i jakości usług :)
malwina
Posty: 192
Rejestracja: śr sty 29, 2020 12:12 pm

Re: Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

Post autor: malwina »

ok to w takim razie postaram się jutro do nich zadzwonić i sprawdzić, czy na naszym osiedlu takie podłączenie będzie możliwe.
juwcia
Posty: 53
Rejestracja: śr lip 22, 2020 11:20 am

Re: Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

Post autor: juwcia »

No jasne, tak będzie najprościej. Jak będziesz się decydować to zerknij sobie jeszcze na kablówkę, jak wezmiesz pakiet to zawsze wyjdzie nieco taniej :)
malwina
Posty: 192
Rejestracja: śr sty 29, 2020 12:12 pm

Re: Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

Post autor: malwina »

No pewnie, co jak co ale dobra kablówka z fajnymi programami też się przyda. Latem, jak jest fajna pogoda to rzadko kiedy spędzamy czas przy tv ale to się przydaje zimą. lubię sobie czasem obejrzeć jakiś serial czy dobry film.
juwcia
Posty: 53
Rejestracja: śr lip 22, 2020 11:20 am

Re: Światłowód - u kogo w Białymstoku ?

Post autor: juwcia »